Αύξηση 125% την δεκαετία 2010-2019 του ποσοστού χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές

Αύξηση 125% την δεκαετία 2010-2019 του ποσοστού χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές είναι τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ σε 5004 άτομα και νοικοκυριά και ισάριθμα μέλη αυτών σε ολόκληρη την Ελλάδα με προϋπόθεση την ύπαρξη ενός , τουλάχιστον , μέλους ηλικίας 16-74 ετών σε κάθε νοικοκυριό.

  • Το 41,5% ηλικίας 16-74 ετών , πραγματοποίησαν κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών μέσω του διαδικτύου , για προσωπική χρήση το Α’ τρίμηνο του 2019.
  • Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018 ,  το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές παρουσίασε αύξηση 3,2%, ενώ η αύξηση της τελευταίας δεκαετίας (2010 – 2019)  ανήλθε σε 125,5%

Ακολουθεί πίνακα με την ετήσια αποτύπωση του ποσοστού των χρηστών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές

Ο πληθυσμός της Χώρας που έχει οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο και έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές το Α΄ τρίμηνο του 2019 απεικονίζεται στο Γράφημα 2, κατανεμημένος ανά μεγάλη γεωγραφική περιοχή (NUTS 1):

Διοικητική διαίρεση Ελλάδας (NUTS)

Βόρεια Ελλάδα
•Ανατολική Μακεδονία & Θράκη
•Κεντρική Μακεδονία
•Δυτική Μακεδονία
•Ήπειρος

Κεντρική Ελλάδα
•Θεσσαλία
•Ιόνια Νησιά
•Στερεά Ελλάδα
•Δυτική Ελλάδα
•Πελοπόννησος 

Αττική
•Αττική
•Πειραιάς & Νήσοι 

Νησιά Αιγαίου & Κρήτη
•Βόρειο Αιγαίο
•Νότιο Αιγαίο
•Στερεά Ελλάδα
•Δυτική Ελλάδα
•Πελοπόννησος 

Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση, κατά τις χρονικές περιόδους Απριλίου 2017 – Μαρτίου 2018 και Απριλίου 2018 – Μαρτίου 2019, παρουσιάζονται στο Γράφημα 3, κατά φθίνουσα σειρά ποσοστών:

Το 37,5% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών, που το Α΄ τρίμηνο του 2019 πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές μέσω διαδικτύου, έκανε 1 έως 2 αγορές / παραγγελίες ειδών, το 36,1% 3 έως 5 αγορές / παραγγελίες και το 10,9% περισσότερες από 10 αγορές / παραγγελίες. 

Σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσοστά για το Α΄ τρίμηνο του 2018, καταγράφηκε μείωση 20,4% στο ποσοστό του πληθυσμού που έκανε 1 έως 2 αγορές / παραγγελίες και αύξηση 18,2% στο ποσοστό του πληθυσμού που έκανε περισσότερες από 3 αγορές / παραγγελίες.

Αναφορικά με την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου το Α’ τρίμηνο του 2019:
  1. Πέντε (5) στους  δέκα 10 (48,3%) πλήρωσαν συνολικά αντίτιμο έως 99 ευρώ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασαν / παρήγγειλαν
  2. Σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσοστά για το 2018, καταγράφηκε μείωση 30,1% για όσους κατέβαλαν για τις ηλεκτρονικές τους αγορές αντίτιμο κάτω από 50€ και αύξηση για όσους κατέβαλαν μεγαλύτερα ποσά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *