Google AdWords

6 καλύτερες συμβουλές για αρχάριους στο Google Adwords

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, ειδικά εν μέσω της πανδημίας, πολλές επιχειρήσεις έχουν χρησιμοποιήσει διαδικτυακές πηγές για να αλληλεπιδράσουν με το κοινό. Μια τέτοια λεωφόρος είναι το εργαλείο Google AdWords.

Τι είναι λοιπόν το Google AdWords;

Το Google Ads είναι ένα εργαλείο για την εκτέλεση καμπανιών ΔΕΗ. Όμως, η πρόσβαση με το Google Ads δεν είναι για όλους, και αυτό είναι όπου μια υπηρεσία της ΔΕΗ στο Λονδίνο έρχεται στη διάσωση. Εάν είστε νέοι στον τομέα του Google AdWords, τότε έχετε φτάσει στο σωστό μέρος.

1. Γνωρίστε τις βασικές ορολογίες
Λέξεις -κλειδιά – Αυτές είναι οι λέξεις ή φράσεις που πληκτρολογούν οι χρήστες στο διαδίκτυο για να αναζητήσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Εσείς, ως διαφημιζόμενος, πρέπει να επιλέξετε λέξεις -κλειδιά που πιστεύετε ότι θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο κατά την αναζήτηση σχετικών προϊόντων ή υπηρεσιών.

Προσφορά – Η προσφορά είναι το μέγιστο ποσό που είναι διατεθειμένος να πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για κλικ στη διαφήμισή σας. Δεν πληρώνετε για την εμφάνιση των διαφημίσεών σας στο Google. μόνο όταν ένας διαδικτυακός χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας ή καλέσει την εταιρεία σας.

Βαθμολογία ποιότητας – Σας ενημερώνει για τη συνάφεια των λέξεων -κλειδιών και της σελίδας προορισμού για τη διαφήμισή σας. Οι βαθμολογίες καλής ποιότητας μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κόστους προσφοράς και στη βελτίωση της κατάταξης διαφήμισης στο SERPS.

Κατάταξη διαφήμισης – Η μέτρηση καθορίζει τη θέση ή την κατάταξη της διαφήμισής σας με άλλες διαφημίσεις όταν ενεργοποιείται στη μηχανή αναζήτησης Google. Η προσφορά, ο βαθμός ποιότητας και άλλες παράμετροι πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την κατάταξη της διαφήμισης.

CPC ή Κόστος ανά κλικ-Αυτό είναι το πραγματικό ποσό που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος μόλις το κοινό σας αρχίσει να κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Μετατροπή – Μια μετατροπή πραγματοποιείται μόλις ένας διαδικτυακός χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και προβεί σε μεταγενέστερες ενέργειες, όπως η κλήση της εταιρείας σας, η εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο σας ή η αγορά.

2. Οργάνωση λογαριασμού
Είναι ένα κρίσιμο στάδιο κατά τη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών. Η οργάνωση λογαριασμού περιλαμβάνει τη διαίρεση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σε κατηγορίες. Ο οργανισμός έχει δύο επίπεδα – καμπάνιες (σε υψηλότερο επίπεδο) και ομάδες διαφημίσεων (σε χαμηλότερο επίπεδο). Η διαφημιστική καμπάνια είναι μια ευρύτερη κατηγορία και μπορεί να περιλαμβάνει πολλές ομάδες διαφημίσεων.

3. Ρύθμιση των τύπων αντιστοίχισης λέξεων -κλειδιών
Ο τύπος αντιστοίχισης λέξεων -κλειδιών σας βοηθά να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στις μηχανές αναζήτησης Google. Οι πέντε τύποι αντιστοίχισης λέξεων -κλειδιών είναι οι παρακάτω:

Ευρεία αντιστοίχιση – Η ρύθμιση επιτρέπει τη διαφήμισή σας να εμφανίζεται από λέξεις -κλειδιά ή συναφείς όρους, με οποιαδήποτε σειρά. Ο τύπος αντιστοίχισης επιτρέπει τη διαφήμισή σας να εμφανίζεται στην ευρύτερη ποικιλία αναζήτησης.

Broad Match Modifier-Η ρύθμιση σάς επιτρέπει να καθορίσετε συγκεκριμένες λέξεις στον τύπο ευρείας αντιστοίχισης. Για παράδειγμα, εάν η λέξη -κλειδί είναι “αθλητικά ενδύματα με υψηλή ελαστικότητα” και θέλετε να διασφαλίσετε ότι οι “άνδρες” και “αθλητικά” είναι πάντα παρόντα στην αναζήτησή σας, μπορείτε να το κάνετε προσθέτοντας ένα σύμβολο συν πριν από τις δύο λέξεις.

Αντιστοίχιση φράσης – Αυτή η επιλογή εμφανίζει τη διαφήμισή σας για την ακριβή λέξη -κλειδί και πραγματοποιεί αναζήτηση με άλλες λέξεις πριν ή μετά. Για παράδειγμα, εάν η λέξη -κλειδί σας είναι “ανδρικά αθλητικά”, τότε η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται επίσης για “ελαστικά ανδρικά αθλητικά” ή “ανδρικά αθλητικά ενδύματα κοντά μου”. Η επιλογή μπορεί να ενεργοποιηθεί προσθέτοντας εισαγωγικά γύρω από τις λέξεις -κλειδιά.

Ακριβής αντιστοίχιση – Ο όρος από μόνος του είναι δώρο! Για να ενεργοποιήσετε την επιλογή, πρέπει να βάλετε αγκύλες γύρω από τις λέξεις -κλειδιά.

Αρνητικό ταίριασμα – Η επιλογή σάς επιτρέπει να αποκλείσετε ανεπιθύμητες φράσεις για να αποφύγετε την άσχετη κίνηση. Για όσους πωλούν ανδρικά αθλητικά ρούχα υψηλών προδιαγραφών, τότε ίσως θελήσετε να καταργήσετε λέξεις όπως ευκαιρίες ή φθηνά.

4. Χρησιμοποιήστε τις επεκτάσεις διαφημίσεων
Οι Επεκτάσεις Διαφήμισης παρέχουν στις διαφημίσεις σας μια ενίσχυση απόδοσης. Βοηθούν στην ανάδειξη της ιστορίας της επωνυμίας σας, μαζί με την προσφορά πρόσθετων πληροφοριών στους υποψήφιους. Υπάρχουν αρκετές επεκτάσεις διαφημίσεων, αλλά οι πιο συνηθισμένες είναι:

Επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου – Αυτοί είναι σύνδεσμοι που κατευθύνουν τους διαδικτυακούς επισκέπτες στις σελίδες προορισμού του ιστότοπού σας.

Δομημένα αποσπάσματα – Παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες που προσφέρονται και βασίζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων ή υπηρεσιών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει σχετικούς τύπους για επεκτάσεις διαφημίσεων.

Επεκτάσεις κλήσεων – Αυτές προσφέρουν στοιχεία επικοινωνίας, όπως αριθμούς τηλεφώνου.

Επεκτάσεις τοποθεσίας-Είναι για εγκαταστάσεις πλίνθων και κονιαμάτων και αναγράφουν τη διεύθυνσή σας. Μπορείτε να συνδέσετε τον λογαριασμό σας Google Ads με τον Λογαριασμό σας Google My Business.

5. Αναζητήστε ευκαιρίες για να αυξήσετε τον προϋπολογισμό στα κινητά
Η κατανάλωση περιεχομένου μέσω κινητών τηλεφώνων είναι στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών. Οι άνθρωποι μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, οι επωνυμίες εργάζονται όλο και περισσότερο για καμπάνιες με επίκεντρο τα κινητά για να αλληλεπιδρούν με χρήστες στην προτιμώμενη συσκευή. Ωστόσο, πρέπει να αναρωτηθείτε ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες σας και ποιες συσκευές χρησιμοποιούν; Πείτε ότι ένα σημαντικό μέρος των μετατροπών προέρχεται από χρήστες κινητών. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αντιγράψετε την υπάρχουσα διαφήμιση και να υποβάλετε αρνητική προσφορά για επιτραπέζιους υπολογιστές και φορητούς υπολογιστές.

Μπόνους: Ενσωμάτωση Google Analytics
Ο διαδικτυακός χώρος είναι χαοτικός και ανταγωνιστικός. είναι μια τρύπα κουνελιού αν δεν ξέρετε τι κάνετε. Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν και ισχυρό ψηφιακό εργαλείο που παρέχει βαθιές πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών και των προοπτικών με διαφημίσεις και ιστότοπους.

Το Google AdWords σάς ενημερώνει για τον αριθμό των ατόμων που κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας. Google Analytics t