Content Marketing

Στον πυρήνα της, η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου, είναι το «γιατί».

  • Γιατί δημιουργείτε περιεχόμενο,

  • Ποιον βοηθάτε και πώς θα τον βοηθήσετε με τρόπο που κανένας άλλος δεν μπορεί.

Οι οργανισμοί συνήθως χρησιμοποιούν μάρκετινγκ περιεχομένου για να δημιουργήσουν κοινό και να επιτύχουν τουλάχιστον ένα από αυτά τα κερδοφόρα αποτελέσματα: αυξημένα έσοδα, χαμηλότερο κόστος ή καλύτεροι πελάτες.

Σχέδιο περιεχομένου

  • Σε αντίθεση με τα άλλα δύο, ένα σχέδιο περιεχομένου είναι πολύ τακτικό.
  • Τεκμηριώνει τις ιδιαιτερότητες του τρόπου με τον οποίο θα εκτελέσετε τη στρατηγική σας και ποιος στην ομάδα σας θα χειριστεί κάθε εργασία.
Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι χρειάζεστε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου ΠΡΙΝ φτιάξετε το σχέδιο περιεχομένου σας.

Σκεφτείτε το ως ένα σχέδιο μάρκετινγκ που σχετίζεται ειδικά με το περιεχόμενο.

Έτσι, θα πρέπει να περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως οι βασικές θεματικές περιοχές που θα καλύψετε, τι περιεχόμενο θα δημιουργήσετε, πότε και πώς θα μοιραστείτε το περιεχόμενό σας και συγκεκριμένες παροτρύνσεις για δράση που θα συμπεριλάβετε.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μου;

Σκεφτείτε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου ως ένα περίγραμμα των βασικών επιχειρήσεων και των αναγκών των πελατών σας, καθώς και ένα λεπτομερές σχέδιο για το πώς θα χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο για την αντιμετώπισή τους.

Παρόλο που δεν υπάρχουν οριστικά «πρότυπα» για τη δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου – το καθένα θα είναι μοναδικό για την επιχείρηση που την δημιουργεί – υπάρχουν πέντε στοιχεία που συνήθως περιλαμβάνουν:

Είναι  επιχειρηματική σας, υπόθεση, για καινοτομία στο μάρκετινγκ περιεχομένου:

  1. Με την ανακοίνωση των λόγων για τη δημιουργία περιεχομένου, τους κινδύνους και το όραμά σας για το πώς θα είναι η επιτυχία, είναι πολύ πιο πιθανό να αποκτήσετε εκτελεστική υποστήριξη για τη στρατηγική σας – και να λάβετε άδεια για να κάνετε ένα λάθος εδώ και εκεί καθώς καταλαβαίνετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.
  2. Το επιχειρηματικό σας σχέδιο για μάρκετινγκ περιεχομένου:
  3. Αυτό καλύπτει τους στόχους που έχετε για το πρόγραμμα περιεχομένου σας, τη μοναδική αξία που θέλετε να προσφέρετε μέσω του περιεχομένου σας και λεπτομέρειες του επιχειρηματικού σας μοντέλου. Θα πρέπει επίσης να σκιαγραφεί τα εμπόδια και τις ευκαιρίες που μπορεί να συναντήσετε κατά την εκτέλεση του σχεδίου σας.
  4. Τα πρόσωπα του κοινού σας και οι χάρτες περιεχομένου: Εδώ περιγράφετε το συγκεκριμένο κοινό για το οποίο θα δημιουργήσετε περιεχόμενο, ποιες είναι οι ανάγκες του και πώς μπορεί να μοιάζει ο κύκλος αφοσίωσης του περιεχομένου τους. Μπορεί επίσης να θέλετε να χαρτογραφήσετε περιεχόμενο που μπορείτε να παραδώσετε καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του αγοραστή τους, προκειμένου να τους πλησιάσετε στους στόχους τους.
  5. Η ιστορία της επωνυμίας σας: Εδώ, χαρακτηρίζετε το μάρκετινγκ περιεχομένου σας ως προς τις ιδέες και τα μηνύματα που θέλετε να επικοινωνήσετε, πώς αυτά τα μηνύματα διαφέρουν από τον ανταγωνισμό και πώς βλέπετε να εξελίσσεται το τοπίο μόλις τα μοιραστείτε με το κοινό σας.
  6. Το σχέδιο καναλιού σας: Αυτό πρέπει να περιλαμβάνει τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιήσετε για να πείτε την ιστορία σας. ποια είναι τα κριτήρια, οι διαδικασίες και οι στόχοι σας για το καθένα. και πώς θα τα συνδέσετε έτσι ώστε να δημιουργήσουν μια συνεκτική συνομιλία μάρκας.

Είμαστε καθημερινά διπλα σας 

Καλεστε μας